Serniko-brownie

Coś dla fanów sernika i brownie :)




Brownie
Składniki:
-180 g. gorzkiej czekolady bez glutenu
-200 g. masła
-3 jajka
-1/2 szkl. cukru trzcinowego+ 1/4 szkl. cukru trzcinowego
-1/2 szkl. mąki ryżowej i 1/2 szkl. mąki ziemniacznaej

Masa serowa:
-350 g. twarogu zmielonego
-2 żółtka
-100 g.cukru trzcinowego
-2 łyżki mąki ziemniaczanej
dodatki: maliny mrożone i powidła śliwkowe(bez cukru)



Przygotowanie:
Czekoladę połam, a masło pokrój na kawałki.Oba składniki rozpuść w garnku, nie zagotowuj.Ostudź.Żółtka utrzyj z cukrem.Powoli wlewaj masę czekoladową.Wsyp mąkę, wymieszaj dokładnie.Ubij białka z 1/4 szklanki cukru.Połącz białka bardzo delikatnie z masą czekoladową.Formę wyłóż papierem do pieczenia, wylej 3/4 ciasta.Wszystkie składniki potrzebne do masy serowej wymieszaj w miseczce.Łyżką układaj twaróg na cieście czekoladym, na to wyłóż pozostałą masę.Połowę ciasta udekoruj malinami,a  druga częśc powidłami.Piecz 30 min. w 180 st.C Smacznego!


6 komentarzy:

  1. Weroniko od niedawna śledzę Twój blog z zachwytem..jak tak młoda osoba moze być tak zdolna? :) Naprawdę..
    Przeczytałam tyle komentarzy, że sama zdecydowałam się coś upiec, podstawiłam na serniko-brownie...Nieboooo w gębie!!! Brakowało mi ciast na diecie bezglutenowej, a to jest przepyszne.Chcę je zrobić drugi raz na moje urodziny w poniedziałek czy mogę zamiast owoców i powideł dodać nutelli aby było jeszcze bardziej czekoladowe? Ew. dam malinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło!
      Tak, można, ale wtedy proszę dać o 3 łyżki mniej cukru i sporo malin.Będzie pysznie!

      Usuń
  2. upiekłam raz, potem drugi... zawsze wychodzi, to ciasto awansowało do moich ulubionych, jest przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chcę zrobić to ciasto w większej formie czy mam podwoić składniki, smaczne będzie z truskawkami?

      Usuń
    2. Podwoić składniki, będzie równie smaczne ;)

      Usuń

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)