Muffiny z płatkami jaglanymi


Pozostało 6 dni wakacji, czas biegnie niemiłosiernie.Między czytaniem lektury ,a pomaganiem mamie w porządkach piekę i gotuję.Ale! Odpoczywam też, często :)
Czemu akurat takie muffinki? Została ostatnia szklanka płatków jaglanych oraz borówek.Wykorzystałam te składniki i upiekłam.Smakują świetnie! :)


12 muffinek
Muffinki z płatkami jaglanymi
Składniki:
-1 szkl. płatków jaglanych
-1 szkl. mąki bezglutenowej
-1/2 szkl. mąki ryżowej
-1/2 łyżeczki sody
-1 łyżeczka proszku do pieczenia bez glutenu
-nasionka z 1/2 laski wanilii
-niepełna szklanka cukru trzcinowego
-1/3 szkl. dobrej jakości oleju
-1 szkl. mleka roślinnego
-1 jajko
-1 szkl. borówek

Przygotowanie:
W jednej misce wymieszaj składniki suche, w drugiej mokre.Masę mokrą przelej do suchej i wymieszaj łyżką(!)Na sam koniec wsyp borówki i delikatnie wmieszaj.Ciasto wylej do foremek na muffinki.
Piecz 20-25min w 180 st.C(do suchego patyczka).Smacznego!






9 komentarzy:

  1. wyglądają zupełnie jakby były z glutenem, idealne, podkradam przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :D no wygladaja super ty jestes niesamowita z tym zapałem do pieczenie i pichcenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie, a to, że są z borówkami, sprawiło, że trafiły prosto do mojego serducha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Robię jeszcze dzisiaj! Akurat mam wszystkie składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i wyglądają idealnie!
    odpoczywaj, odpoczywaj póki można (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Weroniko; w marcu wykryto u mnie celiakie.Na początku było bardzo ciężko, ponieważ nie za bardzo umiem gotować.Gdy przejrzałam Twój blog zobaczyłam że bezglutenowo nie znaczy nudno , a przede wszystkim trudno.Zrobiłam już sernik i parę innych ciast! Najgorzej było mi ulepić pierogi, ale jakoś dałam radę! Dziękuję Ci za te wszytskie smakowite przepisy, pozdrawiam Cię ciepło! Doris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Doris,
      Takie komentarze to miód na me serce! ;) Cieszę się, że Ci pomagam w jakiś sposób.Z pierogami na początku też miałam spoooory problem, jak większość osób.Trzymam kciuki!
      Wera. :)

      Usuń

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)