Naleśniki z wegańską pastą


Od teraz mój numer 1! Totalny eksperyment, który się udał.Jednak wytrawne smaki, to moje smaki.Pasta wegańska z czerwonej soczewicy idealnie pasowała do naleśników, z dodatkiem pietruszki.



Naleśniki z wegańską pastą
Składniki:
-110 g. mąki bezglutenowej
-2 jajka
-2 łyżki rozpuszczonego masła (opcjonalnie) 
-250 ml. mleka*

-5 łyżek posiekanej natki pietruszki
-szczypta soli
-1 łyżka oleju

Przygotowanie:
Rozpuszczone masło wymieszaj z jajkami.Dodaj mleko,pietruszkę i mąke.Wymieszaj. Na patelni rozgrzej olej, wlej 3-4 łyżki ciasta.Smaż, aż naleśnik będzie miał złoty kolr. Następnie obróć naleśnik, aby był wysmażony po obu stronach.Podawaj z wegańską pastą, smacznego!
*użyłam mleka bez laktozy
Wegańska pasta z czerwonej soczewicy
Składniki:
-3 średnie machewki
-1 szkl. czerwonej soczewicy
-1 łyżeczka curry
-sól pieprz i słodka papryka
-czerwona cebula
-oliwa z oliwek

Przygotowanie:
Soczewicę ugotuj z dwoma szklankami wody na małym ogniu.Marchewkę obierz, ugotuj ze szczyptą soli.Cebulkę obierz, pokrój na mniejsze kawałki i przesmaż na oliwie.Do ugotowanej soczewicy wrzuć cebulkę, marchewkę i przyprawy.Wszystko zblenduj blenderem.


7 komentarzy:

  1. Mi ostatnio nie wyszły naleśniki i trochę się boję za nie brac, ale Twoja wersja jest taka obiecująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasta idealna, świetne dobranie smaków! :) A naleśniki wyglądają tak delikatnie i zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam i naleśniki i soczewicę, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah to te pyszne naleśniory *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadzienie brzmi kusząco! Muszę niedługo naleśniki zrobić, bo od wieków nie jadłam, a przez Ciebie nabrałam ochoty ;p

    p.s. Muffinki wyszły przepyszne! Zmieniłam trochę dodatki, bo skończyły mi się borówki i dałam zamiast nich banany, a do tego pekany i suszone morele. Zniknęły w tempie ekspresowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, u mnie też znikały w tempie ekspresowym :)

      Usuń
  6. no nalesniki jadam same a tu prosze jaki mialas pomysl by je usmakowic xD

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)