A gdyby tak...

A gdyby tak w każdym sklepie na półce leżały bezglutenowe,wegańskie i ekologiczne słodycze? Byłoby to duże ułatwienie.
Cuksy,żelki i to co dzieci lubią najbardziej- lizaaki!
Pyszne,nie za słodkie.Czasem i dorosły ma chęć siegnąć po takie słodycze.Better Candy Poland  ma to w swojej ofercie.Czy są jakieś minusy? Szybko znikają! Bezglutenowa koleżanka oraz moi rodzice uważają,że najlepsze są lizaki.
Miałam okazję zapytać również dzieci,poczęstowałam i...najwięcej głosów miały żelki,potem lizaki,cukierki.Według nich wszystko było smaczne.Kiedy powiedziałam czego nie zawierają byli pod wielkim wrażeniem,oczywiście musiałam wytłumaczyć co to gluten,syrop glukozowo-fruktozowy :)





Żelki są bardzo miękkie,nie zawierają żelatyny i mają ciekawe smaki :)

Cukierki-zmieszczą się do najmniejszej kieszeni

Warto dbać o zdrowie dzieci- wybieraj świadomie zdrowsze słodycze!







5 komentarzy:

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)