Chleb gryczany



Z racji tego, że kupne pieczywo zawiera dużo dodatków to robię je sama.Czasem z automatu choć z piekarnika również wychodzi pyszny.Nie chciałam używać gotowej mieszanki,postawiłam sobie poprzeczkę wyżej i upiekłam chleb bez kukurydzy.W swoim składzie również nie zawiera jajek i mleka.Naturalny,zdrowszy,z chrupiącą skórką.

Składniki:
-500 g.mąki gryczanej
-250 g.skrobi z tapioki
-2 łyżki siemienia lnianego
-7 g.suszonych drożdży
-2 łyżeczki miodu
-625 ml.wody
-łyżeczka soli
 Mąkę przesiej,dodaj sól i wymieszaj.Wsyp kolejne suche,dodaj wodę.Wymieszaj do uzyskania gładkiej konsystencji.Pozostaw godzinę pod przykryciem w ciepłym miejscu.Piecz w foremce wyłożonej papierem do pieczenia(dodatkowo posmarowałam oliwą) w 190 st.C 50 min. Smacznego!







4 komentarze:

  1. Wydaje się prosty do zrobienia, może mi wyjdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cukru nie dodajesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki,nie zauwazyłam ze jest miód :D

      Usuń
    2. Zamiast miodu można dodać cukier,aczkolwiek chciałam by to był przepis bez jego użycia :)

      Usuń

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)