Łatwe i mocno czekoladowe- brownie



Eksperyment w kuchni, który przerósł moje oczekiwania.

Mała blaszka
Brownie
Składniki:
-180 g. gorzekiej czekolady bez glutenu
-200 g. masła*
-3 jajka
-1/2 szkl. cukru trzcinowego+ 1/4 szkl. cukru białego
-szklanka mąki bezglutenowej

Przygotowanie:
Czekoladę połam, a masło pokrój na kawałki.Oba składniki rozpuść w garnku, nie zagotowuj.Ostudź.Żółtka utrzyj z cukrem.Powoli wlewaj masę czekoladową.Wsyp mąkę, wymieszaj dokładnie.Ubij białka z 1/4 szklanki cukru.Połącz białka bardzo delikatnie z masą czekoladową.Formę wyłóż papierem do pieczenia, wylej ciasto.Piecz 35 min. w 180 st.C Jeśli chcesz, polej zmiksowanymi truskawkami.Smacznego!
*użyłam margaryny roślinnej

10 komentarzy:

  1. Kocham takie czekoladowe cuda! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mocno czekoladowe... doładowanie endorfinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tylko zobaczyłam mocno czekoladowe, wiedziałam, że to dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. :) tez kocham czekoladowe ciasto

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czekoladowe ciasta, mogę kawałeczek? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Upiekłam właśnie, uwielbiam takie zakalcowate haha ...bardzo mi smakuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie brownie takie jest, uzupełnie słownik kulinarny ! ;)

      Usuń
  7. wysmienite, jak zawsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Werka a kiedy swiąteczne przepisy!? Może przepis na jakiś puszysty sernik?
    Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku będzie mi miło jeśli dodasz swój komentarz.Może masz jakieś zapytanie albo spostrzeżenia? Chętnie się dowiem i odpiszę!
Spam i inne tego typu komentarze będę usuwać.Dzięki za uwagę,
Weronika (autorka bloga)